Ułatwicie mi pracę. Gdy....
1. Jedna klasa (lub klasy, jeżeli taki sam materiał, dla wszystkich) wysyłącie jeden plik. Najlepiej pdf.
2. W temacie mejla piszcie to co jest tytułem artykułu na stronie. Podam dobry przykład "Klasa 6, powtórzenie czasów cz. 2 język angielski".
Dla mnie to kopiuj wklej, Nie muszę zastanawiać się co wpisać. Numerujcie też materiały np. Klasa 5, zadania 4 język angielski,
3. Sprawdzajcie po umieszczeniu swoje materiały czasem linki nie działają przez złe nazywanie plików.
4. Nie przesyłajcie plików o takich samych nazwach. Unikajcie polskich znaków (ą,ę ź itp) i znaków specjalnych (,!- spacja.;) Zamiast spacji wstawiajcie _ (podłogę, podkreślnik).
5. W mejlu piszcie od kogo dostaję mejla. Wasze imię i nazwisko. Gdzieś w treści znowu poprzebne mi do ...kopiuj wklej.
6, Nie wysyłajcie kilku, kilkunastu plików pdf. Scalcie je. Jest do tego darmowy program. Jest informacja o programie w artykule przydatne linki.
7. Zapisujcie pliki w formacie pdf. Jak to zrobić w OpenOffice i word jest w jednym z filmików na naszym kanale na Youtube. Menu górne strony.